17 Mayıs 2009 Pazar

SEVİYORUM SENİ

SEVİYORUM SENİ

Karanlık yüreğimin kimsesiz gecelerinde
Parıldayan yıldızımsın, nûrunu göklerden alan.
Çorak toprak gibi bir damla için dua dua yalvardığım,
Ümidini kaybetmemiş müebbetlikler gibi gün saydığımsın.
Ey gönlümün derinlerine mekân tutan
Ey hüznün ve sevincin gözyaşlarını birbirine karıştıran
Ey hayallerime hapsetmişken seni,
dünyama güneş gibi doğan
Toplayıp giderken bu yürek valizini.
Ve kapatmışken sevda şiirlerinin yarım kalan defterini
Yüreğime düşen ilhamsın ey sevgili.
Ucuzlasa da dillerde bu söz
Seviyorum seni... Meryem'e indirilen sofra gibi.
Seviyorum seni. Veysel'e gönderilen hırka gibi.
Seviyorum ama sen de beni sev diye değil.
Aşkların sahibi sevdiriyor diye seviyorum.
İnatçı bir tutkuyla değil Özgür ummanlar gibi seviyorum.
Sevgiyi de seviyorum, sevmeyi de
Ama seni sevmeyi daha çok seviyorum.
Hoyrat rüzgârlar savururken hislerimi
Avucumda sakladığım kalbimle seviyorum.
Depremlerde yıkılırken aşk efsanesinin sütunları
Ezberimde kalan mısralarımla seviyorum.
Gözlerin ister gülsün bana, ister gülmesin
Ben içimdeki gülüşünü seviyorum.
Hele yaz geceleri ateş böceklerinin sesine karışan
Kalbinin sesini seviyorum.
Kaderin çizdiği yalnız yolculukta
Son anda trene atlayan kaçak yolcu gibi seviyorum.
Sen kaçak yolcumsun benim
Dara düşen sevdamın Hızır'ısın.
Ömür yapraklarımın eylül sarartısında
Yeşil bir damlacıksın Mor'a uzanan
Çok seviyorum seni çoook!
Azların arasında sıkışan, çok yüreğimle seviyorum.
Ey Sevgili! Ne kadar istiyorsan o kadar değil
Yüreğimin sevebildiği kadar seviyorum.
Sevginin milyonda kaçı yazılırsa kâğıtlara
Kâğıtlardaki sevgi müsveddesini değil
Kalbimde kelimeleştiremediğim sevgini seviyorum.
Dillendiremediğim duygularımı,
tasvir edemediğim sıcaklığını da seviyorum.
Sonu yakınsa yolculuğun,
yolların sonunda seviyorum seni.
Bana düşen sevmekse,
bilmesen de seni seviyorum.
Bir gün sana da sevmek düşerse
İhtimal ya! Yüreğine düşebilmeyi diliyorum.
Seni seviyorum.
Seni seviyorum.
Seni seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.